Sunday 27 June 2010

お疲れ様でした!


My internship at Image Works ended on 18.06.2010, I'd like to thank everyone at Image Works and AIESEC Kyoto for your help and support in the past 4.5 months. 

I especially want to thank Sawada san for the ichiban internship at Image Works, thank you for helping me with Japanese and for giving me the chance to learn about Japanese business culture. I also want to thank your family Yuko san and Taku for all the nice memories, and I look forward to meeting you all again very soon! 

I really appreciate everything aiesec Kyoto has done for me, especially Hiroyuki and Taku, who have helped me a lot in visa, accommodation, as well as every little thing in life. 

Lastly, I want to thank everyone at Image Works, especially Miki for always putting a smile on Shu Mei's face. I was so happy to be in the office everyday, because there I got to see all the kawaii & gakuii staff at Image Works & ITC! :) YOSH!

Thank you for the best farewell party, it made my internship perfect from day 1 to the very last second. 
ありがとう ございました!

さま さま な こと に ちょせん する, この  internshipで  さわだ さん や  さわだ さん family Image Works staff  とく に みき さん と ふくい さん と はやみ さん aiesec kyoto member とく にひろゆき たく まみ に とても おせわ に なりました.
わたし は とても かんしゃ して います.
 ほんと に , ありがとう ございました!

さわだ さん が にほんご を お しえて くれました ありがとう ございました!

みな さん これ から も がんばって ください ! シュ メイ  も  がんばります!
どうも どうも ありがとう ございました!
お疲れ様でした!



Gochisou sama deshita!

No comments:

Post a Comment